måndag 14 januari 2013

Fullt ös

Ställde klockan på klockan 8 imorse, men hörde jag väckarklockan? NEJ!
Hade för en gångs skull tänk vakna före min lille prins, men klockan nio slog han upp de blå och börja sjunga med sin vackra stämma så att jag kunde vakna. Sprang in i duschen. FUCK! De skulle ju stänga av vattnet idag (byta från oljepump till fjärrvärme) och det hade jag givetvis glömt. Bara att dra på lite smink över de gårdagens och se ut som ett fågelbo i huvvet då. Sexy mama ;)

Klockan kvart i tio var jag på öppna förskolan och träffade jag två av mina favorit milfar ;) Passade även på att äta lite frulle. Dock var jag varsam, sist jag var där hittade Jejje maskar i brödkorgen. Fräsht!

Vid tolv drog jag hemåt eftersom jag glömde ge Milo medicin imorse, oops. Men tur var det för jag stötte på Sandra och My utanför dörren, så jag gick och tog en lunch med brudarna.

Sen vidare till Cecilia och slappa. Där fotograferade vi Milo och Ove med min superduper kamera, min iPhone.



Sen hem, eftersom svärmor kom på besök. Det är bland det bästa Milo vet, han blir så fruktansvärt glad när farmor kommer <3

Efter att hon hade åkt hemåt, drog vi ut och handlade lite smått. Passade då på att ta ytterligare en fika med Sandra, fast hemma hos henne. Så vi kan kort säga att det har varit full fart idag. Imorgon ska jag och Milo sova över hos tant Sandra :') Ska bli så mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar