tisdag 8 januari 2013

Ett sista försök

Jag vill så gärna börja blogga igen, men varje gång jag försökt skriva något så kommer jag inte på något. Eller jag finner det ointressant för er, om jag ens kommer ha läsare förstås haha. Men huvudsaken är att jag få skriva av mig, om känslor osv.

Idag har jag faktiskt väckt Milo kl. 09.30. Känner mig elak att behöva väcka honom men eftersom han sover så länge sover han inte "middag" förens sent på eftermiddagen. Vilket leder till att han är helvild på kvällarna fram till elva. Funkar ju inte riktigt med tanke på att Robert går upp kl. 05.00 och ska ladda inför jobb. Milo gnäller/skriker inte utan han är busig. Kan inte annat än att skratta, för det är så härligt att se. Men måste hålla minen så att lilleman förstår att jag menar allvar med att han ska sova.

Numera sitter Milo helt själv, min duktiga kille. Snart 7 månader, kan inte fatta det. Vart tog tiden vägen? Inga tänder har han fått dock, men han har dreglat sedan 3 månaders ålder. Blir tokig på alla blöta händer och pussar <3 Slänger sig runt gör han också, ser ut som han bryter varenda ben i kroppen. Otäckt! Galning!


Han ligger även på mage, skrattar och går upp på knäna. Han förstår inte vad han ska göra med överdelen, än så länge ;) Liknar mest en säl som klumpigt tar sig framåt längs marken, underbart!

Idag skulle vi försöka ta oss till öppna förskolan nu på förmiddagen, får se hur det blir med det. Men kl. 14.00 har jag & Milo en playdate med Sanna & Siri.

Nu ska jag äta frukost, busa med plutten och fixa mig.
Ha en toppen dag allesammans, over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar